°°°

2010. augusztus 2., hétfő

Mi akadályoz meg abban, hogy megteremtsd a Jólétet?


Szia!


Előfordult már Veled, hogy akármennyire is igyekeztél előrehaladni az Életedben, valami mindig lefékezett? Hajtasz a sikerért, keményen dolgozol, könyveket olvasol, mégis úgy veszed észre, hogy egy lépést sem tettél előre.
Sok esetben látszólag külső körülmények gátolnak, valamikor pedig érezzük, hogy bennünk van a fék.

Ha éreztél már ilyet, nem vagy egyedül, velem számtalanszor előfordult már.

Mi lehet ennek az oka?

Randy Gage új videójából kiderül ez is:



(A magyar felirat méretét a +/- billentyűvel tudod növelni/csökkenteni.
Ha a felirat nem jelenne meg rögtön -> vidd az egeret a videoablak jobb alsó sarkában lévő felfelé mutató háromszögre és klikkelj a "cc"-re! Ha nem látsz "cc"-t, akkor a "="-re!)


A következő 4 bejegyzésben kiragadunk egy részletet Randy egyik könyvéből, melynek címe: "Fogadd el a Bőséget!", melyben logikusan levezeti, hogyan alakul ki a Jólét a semmiből, valamint választ kapsz a következő kérdésekre is:

  • Miért különböznek a gazdagok a szegényektől?
  • Hogyan gondolkodnak a gazdagok?
  • Hogyan gondolkodnak a szegények?
  • Hogyan termel értéket egy társadalom, és miért van az, hogy a gazdagok egyre gazdagabbak, a szegények pedig egyre szegényebbek?
  • Hogyan lesz egyenlő esélyekkel induló emberekből valaki dúsgazdag, míg a másik rétig elszegényedik?

Nem spirituális szemszögből világítja meg tehát Randy a kérdést, hanem kizárólag a logika nézőpontjából. Amikor először olvastam a könyvet pár éve, szó szerint ledöbbentem. Elképesztően logikus az amit ír, ráadásul ezt ilyen megvilágításban még senkitől sem hallottam...

Ha el szeretnéd olvasni ezt a részletet a könyvből mindenképp iratkozz fel a blog hírleveleire, és térj vissza gyakran!

Hamarosan folytatjuk...


- KM

5 megjegyzés:

  1. Sok-sok szemlélet fejlesztő munkával legyőzhető ez a tanítás. Még nem teljesen a saját tapasztalatomból mondom. Én még az elején tartok. Viszont vannak ismerőseim akiknél ezt tapasztaltam. Ez az öt könyv magyarul is megjelent?

    VálaszTörlés
  2. @Mária: a könyvek csak angol nyelven hozzáférhetők

    VálaszTörlés
  3. Ez az a téma amiről pár éve nagyon sokat gondolkodtam.Aztán rájöttem a hátráltató tényezőkre, és megírtam a könyvemet.Még most is megvan ezek egy része az életemben, de már tudatosan kezelem őket.
    Olvastam a szabadságról megfogalmazott véleményedet a Facebookon, és rendkívül tetszett.Ilyen jól még senki sem határozta meg.

    VálaszTörlés
  4. @Miki: és nem lehetséges, hogy valaki lefordítja? ;)

    VálaszTörlés
  5. @Kata: akár hiszed akár nem kb 1 éve elkezdtünk tárgyalni Randy kiadójával és ügynökével. Komplett üzleti tervet kértek, meg stratégiát, hogyan akarjuk értékesíteni, terjeszteni a könyveket. Mondom, akkor ez most egyelőre felejtős :)

    VálaszTörlés