°°°

2010. augusztus 18., szerda

Tehetség vagy Kitartás - Te melyiket választod?


Az előző bejegyzésben már volt szó egy indiai fiatalemberről. Ha még nem láttad volna, érdemes megnézned. Ha pedig már láttad érdemes felelevenítened, hiszen a mostani bejegyzés kapcsolódik az előzőhöz, ráadásul egy nagyon érdekes témát boncolgat és szeretném, ha interaktívan közreműködnél!
Rendben?

Kérdésem a következő:
Szerinted mi a fontosabb a siker elérése szempontjából, a Tehetség, vagy a Kitartás?

Arra kérlek, hogy most írd meg a kommentekben a gondolataidat, mert nagyon érdekel milyen választ adsz!

Addig ne olvasd ezt a bejegyzést tovább, míg nem válaszoltál a kérdésre!
...
..
.

Megírtad?
...
..
.

Ne huncutkodj! :D
Tessék leírni, csak utána olvasd tovább a bejegyzést!

Oké, úgy látom megvagy vele :)

A bejegyzés végére meglepetésként -és mert leírtad a véleményed- mutatok egy érdekes videót.
Ha rendszeresen olvasod a blogot, fogsz találkozni ismerős arcokkal.

A "ki-kicsoda-lista" a videó végén szerepel majd.



(A magyar felirat méretét a +/- billentyűvel tudod növelni/csökkenteni.
Ha a felirat nem jelenne meg rögtön -> vidd az egeret a videoablak jobb alsó sarkában lévő felfelé mutató háromszögre és klikkelj a "cc"-re! Ha nem látsz "cc"-t, akkor a "="-re!)



Ezt a bejegyzést minél több emberhez juttasd el!
Örülni fognak neki, az biztos!


- KM

11 megjegyzés:

  1. Miklós ezen a kérdésen nem érdemes sokáig vacillálni!

    Íme itt van a korrekt válaszom:

    "A tehetség, a képzés és a zsenialitás nem elegendő ahhoz, hogy igazán sikeres legyen az ember. A kitartás az, ami az emberi faj problémáit eddig megoldotta, és a jövőben is meg fogja oldani." (Calvin COOLIDGE)

    VálaszTörlés
  2. Én a kitartást választanám, mert közben van időm elég tehetségessé válni... (nem olvastam tovább...) :-)

    VálaszTörlés
  3. Kitartás! A tehetség veled születhet, de kitartással még jobbá teheted tehetségedet. Kitartással, szorgalommal, állhatatossággal tehetség nélkül is eléred célodat, lehet hogy lassabban.....vagy nem?

    VálaszTörlés
  4. Hogy, hogy nem, ezt olvasom épp' :)
    „-Szilárd az akaraterőd, és nem adtad fel, amikor egy év után elúszott a megtakarításod -mondta egy másik barátja.
    -Akaraterő!- válaszolt Arkad.- Ostobaság! Azt hiszitek, hogy az akaraterő képessé tehet bárkit is, hogy akkora terhet cipeljen, mely alatt egy teve is összecsuklik, vagy elhúzzon olyan terhet, melyet nem képesek ökrök sem megmozdítani? Az akaraterő nem más, mint az a megingathatatlan elszántság, hogy végigcsináld, amit elhatároztál. Ha magam elé tűzök egy feladatot, tűnjék bármilyen jelentéktelennek is, elvégzem. Különben hogyan tehetnék szert arra az önbizalomra, amely lehetővé teszi, hogy ha úgy döntök, megcsináljak fontos dolgokat is? Ha azt mondom magamnak: „Áthaladva a városba vezető hídon, száz napon át, minden nap egy kavicsot dobok a folyóba!" -akkor ezeket a kavicsokat be is dobom a folyóba. Ha a hetedik napon úgy megyek át, hogy elfelejtettem, nem ezt mondom magamnak: „Arkad! Haszontalan dolgot művelsz. Minek dobálod naponta azt a kavicsot? Markolj fel egy csomót, és intézd el a dolgot egyszerre!" Ezért vigyázok, hogy ne kezdjek nehéz, célszerűtlen feladatokba. Szeretem, ha nyugodtan dolgozhatok, és marad időm a pihenésre is."
    /George S. Clason: Babilon leggazdagabb embere/

    VálaszTörlés
  5. Ám legyen...
    Egyértelműen kitartás, hiszen az erőt ad a tehetség megszerzésére... a tanulás által.
    De ha még a tanulási folyamathoz sincs elég kitartásod... nos a tehetség kb annyit ér mint egy marok molylepke... Lefagyasztva.

    VálaszTörlés
  6. Nekem van egy nagyon tehetséges unokatestvérem.Hihetetlenül jól rajzol, aranyból bármit megmintáz és közben szinte szűkölködik. Ki sem mer lépni az utcára, mert nincs önbizalma.
    Én magam az ellenkezője vagyok. Hiszek abban, hogy az élet kihívásaira sikerül megtalálnom a választ és számtalanszor elbuktam már, de mindig leporoltam magam és tovább folytattam az életem, immár levonva a következtetést a kudarcomból.
    Őszintén mondom, hogy nincs különösebb tehetségem semmihez a vezetésen kívül, de hiszek abban, hogy van egy isten adta egyedi tulajdonságom amit még szerintem nem sikerült felfedeznem, de rajta vagyok .
    A szemem láttára vannak több diplomával emberek a kétségbeesés és tehetetlenség határán sodródva, mert nincs önbizalmuk a saját életüket a kezükbe venni.

    A kitartás és az önbecsülés szerintem ami segíti az embert a jobb élet felé.

    Szép napot

    Lexuslaci

    VálaszTörlés
  7. Megnéztem a videót és örülök, hogy az igazi menők akik nekünk mutatják az utat, azok is a kitartást választották.
    Mikor meglátom valahol a Randyt egyszerűen feláll a szőr a kezemen.Nagyon büszke vagyok, hogy a csapatát választhattam, bár a választáskor még nem volt ilyen tiszta a kép.

    Nagyon jó és tanulságos volt az anyag.

    Köszi

    Üdv. Laci

    VálaszTörlés
  8. Saját tapasztalatom, bizony hiába a tehetség ha nincs kitartás akkor bizony szertefoszlik az eredmény. Jómagam sok - sok évvel ezelőtt két sportágban is tehetségesnek bizonyultam 0 kitartással. Meg is lett a jutalma, nem értem el semmit. Később egyéni vállalkozóként igen jól menő voltam. Az első komolyabb akadálynál, hallgatva a tamáskodó édesanyámra felrúgtam az egészet. Most 52. éves vagyok. Eldöntöttem, minden akadályt elhárítok, leküzdök, azaz kitartok az eredmény eléréséig, sőt tovább az újabb cél eléréséig és még tovább. Igaz már nem él az édesanyám és a tamáskodó külvilágot kizárom az életemből. Csak és kizárólag a támogatókra hallgatok.

    VálaszTörlés
  9. Úgy gondolom, és tapasztalom, hogy a hosszú távú, folyamatos siker szempontjából mindenképpen a kitartás a döntő. Rengeteg tehetséges ember kallódik a világban igazi szellemi edzettség, akarat és kitartás híján.

    VálaszTörlés
  10. A Kitartás a fontosabb, hogy meglegyen, ez az Élet egyik törvénye!

    VálaszTörlés
  11. Kitartással megszerezhető a tehetség, a tudás. Ahogy azt már hallottuk és tapasztaltuk: mindig azok buknak el, akik hamar feladják.
    KITARTÁS!!

    VálaszTörlés