°°°

2011. március 21., hétfő

Senkit nem érdekel az üzlet. Hogyan tovább? (rendkívüli bejegyzés)


Fiúk-lányok! Nahááát... Nem gondoltam volna, hogy ma még egy bejegyzést fogok írni; de kötelességemnek éreztem, mert hatalmas értékre bukkantam.

Az egyik nagyon kedves üzlettársammal beszélgettünk, és tanácsot kért, hogyan bővítheti a névlistáját és hogyan juthat el a megfelelő emberekhez. Adtam neki néhány tanácsot, majd kb 5 perccel rá -teljesen függetlenül- egy másik kedves barátom küldött egy videót a skype-n, idézem: "Találtam valamit és eszembe jutottál."

A videón Marc Accetta beszél, nem is akármiről! A téma mindenkit érint, aki aktív üzletépítéssel foglalkozik.

Ezúttal megmenekültem a feliratozástól is, mert ezt már megtették előttem. Úgyhogy változtatás nélkül belinkelem.

Kapaszkodj, mert nagyon jól fogsz szórakozni (is)!

Garantálom Neked, ha minden nap ezzel a videóval kezded az üzletépítést, soha, ismétlem SOHA nem fogod feladni...

Hogy miért nem? Megtudod a videóból!




Volt már egy hasonló sorozatunk itt.


- KM

9 megjegyzés:

  1. Eszméletlen, háromszor néztem meg egymást után!
    Majdnem én is felpattantam a székből, hogy állva megtapsoljam. :)

    VálaszTörlés
  2. Ez hihetetlen! Nagyon ott van! Itt kezdődik a motiváció!

    VálaszTörlés
  3. Szenzációs volt - köszönet, Miklós! :-)
    Valóban remek!
    És MINDENre igaz aZéletben, ha valamit el akarunk érni (úgy egyáltalán).

    VálaszTörlés
  4. :All-in, Baby!xD tökéletes..

    VálaszTörlés
  5. Éppen tegnap este tettem fel a Fb-ra ezt a videót, és előtte küldtem ki én is hírlevélben ezt a videót :)

    VálaszTörlés
  6. Micsoda figura! Egy mondata fogott meg nagyon, de az egész videó tele van fontos gondolatokkal.

    VálaszTörlés
  7. Ez egy remek videó. Rendkívül igaz és lelkesítő

    VálaszTörlés
  8. Ez jókor jött. Köszi, hogy feltetted:)

    VálaszTörlés
  9. szenzacios video...hogyan lehete szert tenni az originalra...hogy romanra is leforditva feliratozzam...vagy am amgyar feliratszovegre<<??

    VálaszTörlés