°°°

2011. március 21., hétfő

Hangolódj rá a vagyonra és a gazdagságra!


A fenti kép egy feng shui álomfaliújságról származik. Jobb oldalon a nevető Buddhával, a "fu" szócskával, amely Jólétet jelent, és bal oldalon a koi ponttyal, ami szintén a gazdagság és jólét jelképe Kínában.

Van számodra egy érdekes videóm. Abraham, Esther Hicksen keresztül arról beszél, hogyan hangolódhatsz össze a vagyonnal, a jóléttel és a gazdagsággal!

Nézd csak!



(A magyar felirat méretét a +/- billentyűvel tudod növelni/csökkenteni.
Ha a felirat nem jelenne meg rögtön -> vidd az egeret a videoablak jobb alsó sarkában lévő felfelé mutató háromszögre és klikkelj a "cc"-re! Ha nem látsz "cc"-t, akkor a "="-re!)



- KM

3 megjegyzés:

  1. Szia Miki!

    Köszi a videót, nagyon sokat segített, mert meg akarom csinálni a lehetetlent, de tudom, hogy nincs lehetetlen, úgyhogy már meg van!!!

    VálaszTörlés
  2. Szervusztok!
    Tudjátok, mióta feliratkoztam a blogra, Miki által, meg az általa lefordított videók üzenetétől, teljesen átformálódtam. Volt itt, egy hozzászólása egy srácnak, hogy tanuljunk meg angolul, mert akkor fogjuk érteni az itt feltöltött videókat. de pont ez teszi azzá a Blogot, amiért az, ami, "A Tudás tárházává"!!
    Én személy szerint ezért látogatom meg nap-mint-nap az itt található ismeretanyag miatt, meg a fennlévő írások színvonala is szuper!
    Szeretem az igényes dolgokat!

    Köszi Miki!
    Köszi az önzetlen segítséged!
    Jó Itt!

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm a videót és a sok - sok segítséget. Én már iparkodom mindezt a gyakorlatban önteni.

    VálaszTörlés