°°°

2011. március 3., csütörtök

Játsszunk egy kicsit! A kérdés pedig...


Tegnap egy fantasztikus videót küldtek nekem egy találmányról. Az interneten utánajárva az egyik tábor a feltaláló mellett van, a másik pedig ellene (ahogy ez lenni szokott). Engem maga a találmány fogott meg és elképzeltem.... Mi lenne ha??? Tényleg működne???
Hozzáteszem, nem értek hozzá, nem vagyok fizikus; csupán eljátszottam a gondolattal...

Azért nyilván Ti is tudjátok, hogy egy találmány önmagában nudli, azaz semmi; ahhoz, hogy a piac megismerje, és tömegekhez jusson el rengeteg pénz, támogatás, kapcsolatok, marketing, és a többi szükséges.

Előbb nézzétek meg az ehhez kapcsolódó videót, aztán folytatjuk!




Miért tettem fel ezt a videót?

Játsszunk egy kicsit!

Képzeld el, hogy a network marketingből már bőven van annyi passzív jövedelmed, hogy kényelmes életet élj! Körbeölel a luxus, szabad vagy, egészséges. Rengeteg pénzzel és szabadidővel rendelkezel; lehetőségek széles skálájából választhatsz.

Most jön a kérdés:
Amikor eljutottál erre a szintre, milyen ügyeket támogatnál?
Hogyan tennéd a világot egy jobb, élhetőbb hellyé?
Vannak-e olyan közös ügyek, amelyekben szívesen részt vennél?

Ezekről várom a gondolataidat a hozzászólások között!

Megjegyzés: a saját igényeidet már bőven kielégítetted, tehát a kocsi, a ház, a nyaraló, a gyerkőcök taníttatása, nyaralások, telelések, stb stb. már mind megvan. Lépjünk egy szinttel feljebb!

Mik azok a dolgok, amiket létrehoznál ha a pénz és az idő már nem lenne számodra akadály?
Mivel szolgálnád a társadalmat/emberiséget/a Földet?
Mi az ami igazán örömet okoz? (ami mindenki javára válik)

Jöhetnek a kommentek :)


- KM

2 megjegyzés:

  1. Nekem lenne egy játéksulim, ahol mindent, amit tudni illik, azt játékosan, kötöttségek nélkül tanulnának meg a gyerekek.
    Szerintem 10-szer több tudással rendelkeznének, mint most :)

    VálaszTörlés
  2. Én, mindenképpen a környezetemért tennék.
    Kicsiben otthonom környezetében, nagyban meg mondjuk, a folyók védelméért.Mondhattam volna a levegőt.., vagy a
    természetet, úgy általában. Mindezt oly módon, hogy még talán munkahelyeket is teremtek.

    VálaszTörlés