°°°

2011. január 6., csütörtök

A célok megvalósításának három pillére


Na menjetek az...

... Élet napos oldalára ... ezt kívánom Nektek 2011-ben :)

Elképesztő, hogy megint mennyire szinkronban vagyunk az MLM magazinnal. Épp ma vettem meg az új számot (egyelőre még csak átlapoztam, viszont újra konstatáltam, hogy jó döntés volt ismét megvenni). Kifejezetten tetszett az első oldal, ahol a szerkesztők leírták, hogy milyen fejlesztéseket terveznek 2011-ben. Gratulálok Nektek!

És hogy miért kezdtem azzal, hogy már megint szinkronban vagyunk?
A magazinban helyet kapott egy 4 oldalas, kiemelt Tony Robbins cikk a célok kijelöléséről és eléréséről. Nagy kedvencem 'óriás' Tony, nagyon sokat tanultam tőle már eddig is. Különösen a belőle sugárzó rendkívül erős energiák tetszenek. Egyetlen mozdulatával, ill. mondatával képes arra, hogy bemotiváljon. Ritkaság!
Mondjuk kezdőknek nem kívánom, hogy elsőre egy sötét sikátorban fussanak össze vele - még a végén megijednének :D

Visszatérve a komoly dolgokra - nem fogod elhinni, de épp mára terveztem, hogy bemutatok egy Tony Robbins videót pont a célok eléréséről, a fókuszról és a kapcsolódó eszköztárról.
Óriás Tony a következő kisfilmben lerántja a leplet a három pillérről, amelyek véleménye szerint szükségesek ahhoz, hogy életed bármely területét képes legyél megváltoztatni.

Tony... "á színpád á Tiéd..." :)



(A magyar felirat méretét a +/- billentyűvel tudod növelni/csökkenteni.

Ha a felirat nem jelenne meg rögtön -> vidd az egeret a videoablak jobb alsó sarkában lévő felfelé mutató háromszögre és klikkelj a "cc"-re! Ha nem látsz "cc"-t, akkor a "="-re!)



Ne menj messzire, mert hamarosan új bejegyzés jön. Addig még bírd ki egy kicsit!

Addig is kommenteljetek!



- KM

4 megjegyzés:

  1. Ennyire tömören még senki nem mondta el nekem, hogyan érhetem el a célomat! Olvashatok akárhány könyvet, hallgathatok akárhány előadást, mind-mind értékes dolgok, össze is csengenek, de valahogy elvész a lényeg. Köszönöm Tony! És köszönöm Miki...

    VálaszTörlés
  2. Az a mondat fogott meg a legjobban, hogy ha elérted a célod , mutasd meg másnak, hogyan csináltad !!!!
    Ne ez tényleg tovább viszi az elégedettség érzését!

    Tud ez a fickó valamit az biztos !

    Szép napot mindenkinek !
    Kiss Laci

    VálaszTörlés
  3. Tóth Edit, Budapest2011. február 23. 21:55

    Sziasztok! Nekem is nagyon tetszik ez a video! A lényeg benne van! Ami igazán megfogott: találj egy mentort, a legjobbat! Én megtaláltam, és mindenkinek csak ajánlani tudom! Ha sikeres vállalkozást szeretnél, motivációt, fejlődést, nézz körül itt: www.milliomos.hu Szép estét mindenkinek!:) Edit

    VálaszTörlés
  4. Fantasztikus ez a video! Köszönet érte! :)

    VálaszTörlés