°°°

2010. július 11., vasárnap

Egyetlen módon segíthetsz a szegényeken...


Ismered az ősi kínai mondást?
Ha halat adsz egy szegény embernek, megoldod a problémáját egy napra,
ha viszont megtanítod halászni egy egész életen át hálás lesz neked.

Randy Gage a network marketingen belül (is) rengeteg embernek mutatta már meg az utat a nagyobb jólét és gazdagság felé.

Mentorunk a következő szemlélettel élt mindig is:
"Egyetlen módon segíthetsz a szegényeken...
... ha nem tartozol közéjük."

Az Avatar-os videójában volt már szó arról, hogy a filmek nagy része sajnos szegénységre programoz, illetve bűntudatot kelt bennünk ha a meggazdagodás útjára lépünk.

Kérdés az, hogy miért jó az, ha gazdaggá válsz?
Lehetséges-e az, hogy mindenki gazdaggá váljon?
Ha az emberek meggazdagodnak, nem lehet, hogy még jobban kizsákmányolják a szegényeket?
Mi lesz ha elfogynak a tartalékok?
Van egyáltalán olyan mozifilm, amely gazdagságra programoz?


Nézzük mit felel Randy ezekre a kérdésekre!



(A magyar felirat méretét a +/- billentyűvel tudod növelni/csökkenteni.

Ha a felirat nem jelenne meg rögtön -> vidd az egeret a videoablak jobb alsó sarkában lévő felfelé mutató háromszögre és klikkelj a "cc"-re!)



Mi a véleményed a videóról?
Lehet megoldás az amit Randy javasolt?


U.I.: elképzelhető, hogy kb. 1 hétig nem születik új bejegyzés. Olyan helyre megyek ahol nem biztos, hogy lesz netkapcsolat :)
Addig bírjátok ki valahogy. És viselkedjetek rendesen :D



- KM

2 megjegyzés:

  1. Rendkívüli módon tetszett ez a videó. Különösen jó érzéssel töltött el az esőerdő megmentése. Az én tudatalattim már kezdi mindezeket elég jól befogadni. Igaz én már 52.-éves vagyok. Viszont tudom nincs még későn cselekednem, és elindulnom a gazdagsághoz vezető úton, hogy ne a hagyományos módszerekkel segítsem embertársaim, mint eddig.

    VálaszTörlés
  2. pontosan én is ezt gondolom
    ahhoz, hogy a szomszédbácsi lába meggyógyuljon odaadtam a Bioptron lámpámat, de mit adtam volna oda, ha nem tudom megvenni, ahhoz csak pénz segítségével lehetett jutni

    rá kellett jönnöm, hogy a jóság és gazdagság nem ellentétes szavak :)
    és még annyi mindenre kell rájönnöm, hogy sikeres legyek, de jó úton vagyok, hogy elérjem, amire vágyom

    VálaszTörlés