°°°

2010. június 23., szerda

Vigyázz - A filmek fertőzhetnek!


  • Vajon megfertőzhetnek-e a filmek, és ha igen, akkor mivel?
  • Mi történik akkor, ha már a moziban is fertőzéseknek vagyunk kitéve?
  • Hogyan fertőzhetnek meg a filmek, a TV műsorok és a könyvek?
  • Hogyan terjed ez a fajta fertőzés?
  • Hogyan előzhető meg, hogy megfertőződj?
  • Mit kell tenned, hogy ne hassanak rád ezek a speciális vírusok?

Ha most hirtelen nem tudod hova tenni a fenti kérdéseket, és értetlenül ülsz a monitor előtt, akkor ne csodálkozz! Számomra is megdöbbentő volt, amikor először hallottam arról, hogy a filmek megfertőzhetik az embereket.

Ha kíváncsi vagy mi ez az egész, nézd meg a videót!
Mindenféle kommentár nélkül adom közre.
Nagyon kíváncsi vagyok mit gondolsz róla! - írd meg bátran a véleményed!



(A magyar felirat méretét a +/- billentyűvel tudod növelni/csökkenteni.
Ha a felirat nem jelenne meg rögtön -> vidd az egeret a videoablak jobb alsó sarkában lévő felfelé mutató háromszögre és klikkelj a "cc"-re!)


Nos? Várom a gondolataidat!


- KM

6 megjegyzés:

  1. ... nos, igen. Megint mondott valamit Cage. Nem mellékeset, ahogy tőle megszokhattuk.
    Köszi Miki

    VálaszTörlés
  2. Randy-től megkérdeztem, hogy mondjon olyan filmet, amely Jólét-programozás szempontjából a helyén van, mert ez tényleg érdekelne. Azt mondta, hogy nem sok ilyen van, de amiről biztosan tudja az pl. a Vasember 1 & 2. Na mondom, úgyis a 2. rész most megy a mozikban, elsuhantam, megnéztem - direkt Jólét szemszögből. És meg kell, hogy mondjam nagyon érdekes volt a film, mert itt a főhős (Robert Downey Jr.) egy ultragazdag, szeretetreméltó, jópofa fickó volt, a főgonosz (Mickey Rourke) pedig egy csóró orosz gengsztert játszott.

    Elég rendesen megfordultak a szerepek - jólét szemszögéből, viszont nagyon tetszett, hogy bepillantást nyertünk az igazán gazdagok világába, a luxusba és kedvteléseibe, mindezt úgy, hogy úgy éreztük: ez tényleg jó móka lehet!
    Nem úgy mint a legtöbb filmben, ahol tényleg negatívan állítják be a gazdag és sikeres embereket.

    Aki esetleg nem látta volna még a Vasembert, íme a 2. rész Trailer-je:
    http://www.youtube.com/watch?v=XYFWj8HFvJo&feature=related

    VálaszTörlés
  3. Egy ideje már azon gondolkodom, hogy valaki készíthetne egy listát, a pozitív programozású filmekről. Lehet hogy már van ilyen lista, csak én nem tudok róla?

    A csudát, mire megírtam, már itt is a válasz.

    VálaszTörlés
  4. Kérd és megadatik :D Mondta Randy, hogy majd gondolkodik még ilyen filmeken. Viszont fontos kihangsúlyozni, hogy ez most kifejezetten a Jólét-Programozásról szól. A Vasember is pl egy szimpla akciófilm, Jólét tudatosság szempontjából viszont nagyon ott van. Visszagondolok a Titanic-ra.... ouch... hát igen. Nem egy olyan embert ismerek, akik legalább 3x megnézték a moziban, megvették utána DVD-n és azóta is a kedvenc filmjeik között vannak.
    Egyszer valaki azt mondta Randy-nek, hogy: "Menj már, a Titanic egy tök jó szerelmes film!" - ezt Randy sem vitatta, mert tényleg ilyen szempontból jó film, meg dráma, stb. Viszont Jólét-Programozás tekintetében nagyon gáz. Erre én sem gondoltam anno :)

    VálaszTörlés
  5. Valójában mindezek miatt, idén január óta nem nézek tv, és nem járok moziba. Igaz a mozizást régebben sem igazán szerettem. Remélem a komolyzene, az operett nem ilyen agymosó, mert azokat nagyon szeretem.

    VálaszTörlés
  6. A lényeg átjött. Titanic... mily igaz, s nem gondoltam erre. Amúgy meg szakadok a röhögéstől Randy-n. :)
    A sikeres MLM-esek mintapéldánya :) Mert ugye a nagy vezetők azért nagyok, mert érzelmeket (+) váltanak ki (többek között).
    Szuper video, szuper bejegyzés - Köszi!

    VálaszTörlés