°°°

2012. május 4., péntek

Rendkívüli, nem tervezett, elsöprő hatású blogbejegyzés az érzések hatalmáról


Nem terveztem ma bejegyzést írni, ám inspirált cselekvés lett úrrá rajtam - tehát muszáj volt megtennem. A következő videó -a nyugati kultúra szerint- több mint csoda, valószínűleg úgy értelmezhetnék mint: 'nem létező eseményt.'

Képtelen vagyok bármit is hozzáfűzni az anyaghoz. A kisfilm megtekintése után gondolj csak bele, mi mindenre tudnád használni ezt a gyakorlati tudást az életedben. Az előadó Gregg Braden. Kezd a szívem csücskévé válni a fickó. A szívem nagy, így a csücske is egyenes arányban növekszik, tehát van még benne hely bőven :)


Arra kérlek benneteket, hogy ezt a bejegyzést osszátok meg, mindenkinek látnia/hallania kell! 
Ha egy kicsit is szeretitek magatokat és egymást, megteszitek ;)

U.I.: Jedi Mestert és iskolát keresek :)


- KM

4 megjegyzés:

  1. Köszönöm Olvastam már ezt a könyvet .(Tudatos teremtés).Isten malmai lassan..KÖszönöm !!

    VálaszTörlés
  2. Tegnap láttam ezt a filmet, MIklós - és sűrűn gondoltam rád, hogy el kéne küldenem Neked.
    Vetted az adást? ;-)

    Ezt pedig utána néztem meg, ezt is el akartam küldeni neked, de akkor itt és most :-)

    Anita Morjani: visszatérés a rákból/kómából - http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=tjLouLHH-_I#!

    Teljesen a hatásuk alatt voltam, vagyok...
    És igen ideje volna felfogni, hogy Hatalmas Teremtők vagyunk... lehetnénk, khm...
    VAGYunk! :-)

    Szeretettel: Ida ***

    VálaszTörlés
  3. Köszi, hogy felraktad :) Érdekes amit a térről hittek. Pont a tér teszi lehetővé, hogy láthassunk mindent.A jobb agyféltekés rajztanfolyamokon pont a teret mutatom meg "látni". A máshogyan látás-érzékelése a valóságnak csodás felfedezéseket nyit meg.

    VálaszTörlés