°°°

2012. május 30., szerda

Hagyd a francba a pénzt!



Ma a pénzről lesz szó... pontosabban arról, hogy hagyd a francba a pénzt, különösen network marketinges pályafutásod elején. Sokan, köztük én is annak idején túlságosan a pénzre fókuszáltam, ám a szükséges képességeket valahogy lusta voltam kifejleszteni. Néhány hónapig csak lelkesedéssel építettem az üzletemet - a technikát sem akartam nagyon megtanulni és az önfejlesztést is teljes mértékben elhanyagoltam. Sikerült beléptetnem pár embert, de mintha csak füvet nyírtam volna fűnyíróval - kegyetlenül lekaszáltam a forrópiacomat, oldalt meg jött ki a zacc, utána pedig gereblyézhettem össze a romokat amiket magam után hagytam :)) 
Egy idő után már senki nem akart velem beszélgetni (sem élőben, sem telefonon), mert csak a dollárjelek csillogtak a szememben.

Pénzt abban az időben nem sokat kerestem, mert azt gondoltam elég annyi, hogy sok embert megkeresek, majdcsak bepottyannak a jó emberek. Telt múlt az idő, és szép lassan leesett, hogy ez az egész nem így működik. Ugyanis ha valamit nagyon megtanultam 2006 óta az az, hogy előbb nekem kell olyan emberré válnom, akihez szívesen csatlakoznak az emberek (ezt nem fogják megtenni addig, ameddig erőszakosan, rámenősen, pánikhangulatban, kéregető mentalitással, koldus gondolkodásmóddal építem az üzletet), és ezzel párhuzamosan a network marketingben szükséges képességeket is ki kellett fejlesztenem. Azóta sok víz lefolyt a Dunán: változtam, és a technikám is csiszolódott az évek alatt.

Persze, ha előbb kapcsolok nem kellett volna ennyi időt eltötyörészni, de mindennek megvolt a maga helye és miértje. Azért írok most, hogy spóroljak Neked egy kis időt. 
Hoztam egy videót is erről a témáról.




Kapcsolódó bejegyzés:

Ha nagy üzletet akarsz ne dumálj feleslegesen!


Várom a gondolataidat a videóról és a bejegyzésről :)


- KM

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése