°°°

2012. május 21., hétfő

Mi az Agykontroll? Interjú Domján Lászlóval



1999. novembere volt... korábban már súlyosbodtak az allergiás tüneteim. Addigra már szinte mindenre allergiás voltam. A dokik azt mondták, hogy barátkozzak meg vele - és számítsak arra, hogy ez csak rosszabb lesz. Nem voltam hajlandó elfogadni ezt a tényt, úgyhogy alternatív megoldások után kutattam. Az egyik a talpreflexológia volt. Rengeteget segített. Az ottani gyógyítómmal összebarátkoztunk, és egy kis idő után megkérdezte tőlem: "Miki, most már olyan jóban vagyunk, elmehetnénk együtt valahová." - ooh, ez a csaj randizni akar hívni??? - gondoltam.
Majd folytatta: "Két hét múlva megyünk Agykontroll tanfolyamra, van kedved jönni?" Valószínűleg elég furcsán nézhettem rá, mert nagyon röhögött. Mondom: "Mivan?? Agykontroll??? Az meg mi???" Ibolya válasza a következő volt: "Bízz bennem, gyere el!"

Fogalmam sincs miért, de úgy éreztem részt kell vennem a tanfolyamon. Életem legjobb döntése volt több szempontból is. Az egyik, hogy a talpreflexológiával kombinálva néhány hónap alatt teljesen elmúlt minden allergiám, a másik, hogy a tanfolyam elvégzését követően teljesen más irányt vett az életem. Domján Lászlótól -szerintem a legismertebb magyar agykontroll oktató- hallottam először, hogy képesek vagyunk hatni a testünkre, az életünkre, a környezetünkre a gondolataink által. A 4 napos gyakorlati tanfolyamon valami gyökeresen átalakult bennem. Azon a két hétvégén olyan gyakorlati tapasztalatokra tettem szert, amelyeket korábban a hihetetlen kategóriába soroltam volna. Ez 13 éve történt és az átalakulás azóta is folyamatosan zajlik.

A hét végére meg fogod érteni hogyan kapcsolódik ez az egész a network marketinghez. Ma, szerdán és pénteken Agykontrollos témáink lesznek.

Most pedig vendégül látjuk Domján Lászlót a blogon, aki az Agykontroll alapjairól fog beszélni a következő 4 részes videóban.  









Szerdán folytatjuk egy gyakorlati Agykontrollos videóval.


Kapcsolódó bejegyzés:

Inspiráló agykontrollos sikertörténet - Interjú Mohácsi Gáborral




KM-

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése