°°°

2010. november 13., szombat

Vasárnapi mise Ike Tiszteletessel - A legjobbat érdemled mindenből

Ez a bejegyzés a blog történetének egyik legérdekesebb bejegyzése. Ugyanis soha nem gondoltam volna, hogy vallási témákba is bele fogunk menni. Nagy valószínűséggel sokakat megoszt majd a következő videó. Az is lehet, hogy néhányan most fogják utoljára olvasni ezt a blogot. Akkor ez van, így jártunk.

Viszont Ike Tiszteletes olyan témáról beszél ebben a videóban, ami mellett nem tudtam elmenni. Amikor pedig végignéztem nem hittem a szememnek/fülemnek, hogy egy lelkész ilyen dolgokról beszél.

A vallás és a spiritualitás között szerintem nagy a különbség - és ezzel lehet, hogy megint sokan nem értenek egyet. Ebben a bejegyzésben szereplő videó számomra több mint spirituális. Templomba nem járok, de ha ilyen témákat feszegetnének, azt hiszem rendszeresen járnék a misékre és a prédikációkra.

Azt hiszem kellőképpen felcsigáztam minden kedves olvasót, így nincs más hátra mint előre. Következzen a Vasárnapi mise Ike Tiszteletessel...


(A magyar felirat méretét a +/- billentyűvel tudod növelni/csökkenteni.
Ha a felirat nem jelenne meg rögtön -> vidd az egeret a videoablak jobb alsó sarkában lévő felfelé mutató háromszögre és klikkelj a "cc"-re! Ha nem látsz "cc"-t, akkor a "="-re!)



Kiemelten kérlek, hogy írj kommentet!
Kíváncsi vagyok mit gondoltok erről a bejegyzésről.

Hasonló témában már Mandy Evans-nek is volt egy videója.


- KM

13 megjegyzés:

  1. Megdöbbentett ez a videó!
    Elmondta a titkot, felfedte azokat a mélységeket,
    amiket nap- mint-nap elmondunk magunknak!
    A vizualizálással megteremtett valóságunkat!
    Elgondolkoztató, hogy hogyan egyeztethető össze
    a megismert vallási gyakorlattal ez a vélemény.
    Hisz ez az ember, egy pap, akinek a gondolatai,
    ezek szerint ellentétben vannak az ősi tanaikkal.
    Ami a negatívumokat szajkózza az emberekbe..
    A bűnbánattal, meg a hasonló gondolatokkal tömi a tudatunkat!

    Megértem, hogy azt írtad, hogy szívesen hallgatnád Őt máskor is..
    Én is. Csak a módszerekről kellene mondania valamit,
    s máris más helyen lenne..

    Megdöbbentett ez a videó!

    VálaszTörlés
  2. Kedves Miklós!

    Én úgy látom s hogy ez az egész a Titok cimü
    és hasonló témájú könyvekből merít.
    Mintha az olyan könnyen jönne! Dollármilliók!
    Nem hiszek benne.
    Jézus Kristusban igen!
    Mert én vagyok az Út, az Igazság és az Élet - mondta Jézus.
    Nincs más név, sem égen, sem földön, ami által üdvözülhetnénk.
    A Biblia szerint:
    A legnagyobb erŐ pedig Isten szeretete, mely megmutatkozik felétek és felénk.
    Tehát nem elegendŐ a szenvedŐ tömegek bajairól értekezni.
    Nem elég felvázolni azt, hogy mi lenne adott esetben a megoldás.
    Mert maga a szeretet az, ami a megoldást hozza.
    Szeretet, ami felruházza a nincsteleneket, átöleli a kitaszítottakat és befogadja az árvákat.
    És nem éri be a test gondozásával, hanem elvezeti a szomjazókat az Élet Vizéhez.

    Bővebbet a gyülekezetetekben halhattok.

    Isten Áldásával: Fáber Elek

    VálaszTörlés
  3. @Elek: az a felvétel még a 80-as években készült, ott még a Titoknak nyoma sem volt - legalábbis ebben a formában :)

    VálaszTörlés
  4. Sziasztok !
    Nekem erről az emberről az a reklám jut eszembe, hogy " Ne ítélj elsőre, ronda és finom "
    Ez a kinézet és a mondanivaló nem egyezik össze számomra!
    Viszont egyetértek vele !
    Mélyen hiszek abban, hogy mindenki meg érdemli a jót, a szeretetet, a bőséget és az egészséget.

    Mindegy kire hivatkozunk, hogy kitől hallottuk először !
    Megérdemlek egy szép Lexus terepjárót, egy gyönyörű házat egy domboldalon, egy szépen gondozott parkot, medencével, egy Yachtot az Adrián, finom ételeket a legjobb éttermekben. Én ezekben hiszek és tudom, hogy meg is kapom az univerzumtól.

    Szép napot

    Lexuslaci

    u.i:
    Az egymillió dollárt viszont kicsit keveslem, de ez az én bajom !!!

    VálaszTörlés
  5. Nos igen, a miséken is elhangzik: "...nem vagyok méltó, hogy...". Mert vétkezünk szóval, tettel és mulasztással. S ezzel nem nagyon szeretünk vitába szállni, hiszen a keresztény vallás nem egy ma alapított divatos szekta, hanem egy olyan fontos tényező, ami keretet adott az életünknek hosszú-hosszú időn át, és ad a mai napig is.
    Azt hiszem, nem azzal ártunk a vallásosságunknak, hogy elhisszük magunkról, az állítással szemben megérdemeljük a jót, hanem azzal, ha megkeseredésünk miatt végleg elfordulunk tőle. Hiszen a vallásban is éppoly fontos a hála, mint a spiritualitásban. A második esetben viszont nincs olyan kérdés, hogy megérdemlünk-e valamit. Ha a vallásban is tudnánk nagy mértékben és őszintén hálásak lenni, általa talán Isten felé is szívesebben fordulnánk, és felfedeznénk, hogy a rossz történések mellett mennyi jót is köszönhetünk neki.
    Mellesleg a videó nekem is nagyon tetszett, és nekem is az ugrott be, hogy Ike röviden összefoglalta a Titok lényegét: vágyj rá, érezd át az érzést, hogy birtoklod és megérkezik, nem kívülről, hanem a tudatosságodból.
    Igen, tényleg Istenkáromlónak tűnhet a mondandója hiszen magadról kijelenteni, hogy mi mindenre vagy MÉLTÓ ellenkezik a megszokott fordulatokkal.

    VálaszTörlés
  6. Az látszik a vidóból, hogy nem most készült, én is a 80-as évekre tippeltem. Amit mond Ike tiszteletes, minden szava igaz, az előttem hozzászólókkal is egyetértek, hogy összefoglalja a vonzás törvényét. Tulajdonképpen a filmben is többször elhangzik, hogy a Titok és Isten nagyon szépen megfér egymás mellett. A hiten alapul mindkettő. Higgy Istenben, higgy a vonzás törvényében. Amiben hiszel, tudod, megteremted. Kérd és megkapod! Mondj imát! Érezz hálát mindenért, amit elérsz. A legkisebb örömért is. Köszönd meg Istennek minden nap, hogy élsz, jól vagy és boldog vagy. Ezt hallottam a filmből.
    Az, hogy a jelenlegi bibliában az hangzik el, hogy kárhozottak vagyunk, bűnös lelkek, ezek Isten eltorzított szavai, ki tudja, kik és mikor adták a bibliához, hiszen minden egyes kiadásnál az írnokok hozzzátettek egy-két gondolatot a kornak megfelelően. A régi és sötét középkor jut ilyenkor az eszembe.
    Isten szavai nem azok. Isten szavai azok, hogy bennünk él, bennünk van mindenhol, körülöttünk. Szeretet.....ez mindennek az alapja. Hol van az leírva, hogy ki érdemel meg milliókat, ki érdemli meg az egészséget, a szeretet, és ki nem? Ilyet soha de soha nem mondott Isten. Mindenki részesül Istenben, hisz bennünk él....tehát mindenkinek jár az Isteni szeretet, és ha hiszel benne, hiszel magadban. Ha hiszel valamiben, megkapod.
    Valaki azt mondja, Isten segítségével jutott ilyen-olyan gazdagsághoz, szerencséhez. Higgye. Mert ő ebben hisz-hitt.....de hitt. És megkapta.
    Valaki azt mondja, hogy nincs Isten, és megteremti ugyanazt a gazdagságot, jólétet. Higgye. Szabad akarat.
    Mindenki abban hisz, amiben akar. Nyitott szellemvilágú Ike tiszteletes. A vonzás törvénye, a titok nem csak 4-5 éve működik a világban, mint tudjuk. Csak senki nem fogalmazta meg, nem írta le, nem vitte filmvászonra addig. Tehát nem csinált neki reklámot. Attól az még működött és továbbra is működni fog.
    Zsuzsa

    VálaszTörlés
  7. @Zsuzsa: nagyon tetszel :) - mármint amit írtál ;)

    VálaszTörlés
  8. Ez a tiszteletes igazán fantasztikus ember. Ha a templomban a miséken erre ösztönöznének, nem pedig papolnának össze - vissza akkor rendszeresen látogatnám a miséket. Így csak az üres templomot szeretem, ahol is magam vagyok a Jó Istennel. Egyébként én nem mondtam azt soha, hogy kérem és nem érdemlem meg.

    VálaszTörlés
  9. annak idején azt gondolták a Földről hogy lapos. Ezt is tanították, örökítették - ez alapján gondolkodtak az életről és annak lehetőségeiről. Majd a világnézet jóra és rosszra, Mennyre és Pokolra osztódott. ( az sem volt egészen egyértelmű, hogy melyik hol van, a Menny van itt, vagy a Pokol? Sokáig úgy volt, hogy a Menny odaát - búcsúcédulák ) Isten pedig a Nagyhatalmú lett, akihez valahogy nem volt online kontakt útvonal.
    Ám mégis az ő kezébe lett adva a Minden.
    ( Könyörögjél érettünk Bűnösökért....)
    Mindezen közben a tudományt - ami kutatta az embert, a fizikát, a világ összefüggéseit - kihagyták ebből a világnézetből, mondván Isten nem leírható.
    Így ezalapján valóban lett egy világ(nézet) melyben Isten nem egyenlő semmi mással, csak Istennel. A látható pedig ( materia) ki tudja mi? Nem isteni? Ez sokáig nem volt tisztázott, vagy feszegethető kérdés.
    Jézust mindezen közben pedig úgy idézik: könnyebb egy tevének átjutni a tűfokán, mint a gazdagembernek bejutni a Mennyországba ( Mt.19,24)
    Mélyen kialakult egy nézet - belénk rögzültség - a gazdagság ( 1 millió dollár ) nem méltó. Álszent, bűnös ésatöbbi.Tűfok egy tevének.
    Ike tiszteletes merészen ellentmond ennek. Bár... egyébként nem azt mondja, hogy jó ( az 1 millió dollár) hanem, hogy megérdemled. Azt is, mint bármi mást. A jót és a rosszat is. Ha kéred, meglesz. Bármi is az. Legyen mondjuk 1 millió dollár.
    Szerintem az ilyesmi klippek, közelebb visznek Istenhez, mint sok más igehirdetés. Ahogyan Einstein relativítás elmélete is - ugyanehhez. Hiszen mindketten ép ugyanazt a világot igyekeztek leírni és megérteni. ( Einstein, Ike tiszteletes) Számunkra is érthetőbbé tenni.
    Én nagyon örülök, hogy ezt a klippet megtaláltad és feltetted. Isten-i
    B. Anna

    VálaszTörlés
  10. Hitem erősen áll.
    Imát mondok, hálát adok a szüleimért és a beteg testvéremért, akik már nincsenek velem fizikai testben.
    Ők a tanítóim.
    Hálás vagyok, hogy van kezem, lábam..- hálás vagyok a gyerekemért.
    Megtanultam, elfogadom amiben éppen vagyok.Ez egy út.Jelenleg itt vagyok.Gondolataimmal és tetteimmel jutottam ide.
    Tudatosan élem az életem.
    Vallom és hiszem, hogy minden ember megérdemli a bőséget stb. S ennek ára van: a fejlődés a változás.
    Igen méltónak tartom magam a jóra, bőségre minden területen a saját tudatosságomon keresztül.
    Örülök, hogy megosztottad velem is ezt a videót, kívánok a munkádban és a magánéletedben is további szép sikereket.
    Kate

    VálaszTörlés
  11. Berta Krisztián2012. november 7. 12:04

    Az Isten te magad vagy.
    http://www.youtube.com/watch?v=EYW6MV0lkW8&feature=related

    VálaszTörlés
  12. Számomra szokatlan volt a tiszteletes előadási stílusa, de hát jó, hogy nincs (egyhangúság) egyformaság :). Tényleg jó lenne ilyen lelkesítő üzeneteket hallgatni - lelkesítőeket és tartalmasakat. Gyakorlatiasakat. Olyanokat, amik felemelnek, építenek.

    Ha már Jézus szóba került, engedjetek meg néhány gondolatot. Nekem úgy tanították, hogy Jézus igen szegény és egyszerű életet élt, és ez a követendő cél számunkra is - de ezt nem tudom összeegyeztetni azzal, hogy 1.) a köntöse varratlan volt, egybeszőtt, ami akkoriban igen ritka és értékes darab volt, ezért vetettek sorsot a katonák, hogy kié legyen 2.) a Ján 13:29-ből az derül ki, hogy Jézusnak és a tanítványoknak volt pénze, amiből megvették a szükségeseket, sőt még adakozni is tudtak belőle. 3.) Ján 10:10 A tolvaj csak azért jön, hogy lopjon, öljön és pusztítson: én azért jöttem, hogy életük legyen, sőt bőségben éljenek. - Élet az, ha a létfenntartásért küzd az ember?! Bővölködés? Szóval már nem tudom elhinni, hogy Jézus szegénységi példát mutatott volna... Élt a pénzzel, használta, de nem állt hozzá egészségtelenül (teve + tű foka).
    Aztán megtudtam, hogy Jézus azt is tanította: keressem előbb Isten országát, és étel, ital, ruházat, mind megadatik. És hogy Isten országa bennem van. Azt is mondta, hogy homokra nem lehet építeni, csak sziklára, és ez számomra azt jelenti, hogy minden üledék alatt ott van szilárd talaj (a tiszta önmagam), amit meg kell tisztítani a rá rakódott "homoktól", negatív gondolkodástól, téves mintáktól, hogy építeni lehessen rá. És Jézus azt is mondta, hogy térjek meg, ha bűnt követtem el, ami pontosan azt jelenti (megnéztem a görög szavak jelentését), hogy változtassam meg a gondolkodásomat, ha célt/irányt tévesztettem.

    Azért ezek micsoda remek üzenetek! Nem?

    Köszönöm a videót!

    VálaszTörlés