°°°

2010. november 16., kedd

A Jóléthez vezető 7 Spirituális Törvény - Adás-Kapás Törvénye


Mivel nagyon sokan voltatok kíváncsiak és kértétek a következő Jólét Törvényt, ezért úgy döntöttem megosztom Veletek. Legutóbb a Kreativitás Törvényénél hagytuk abba.

Most folytatjuk az Adás-Kapás Törvényével.


ADÁS-KAPÁS TÖRVÉNYE
Mottó: "Ahhoz, hogy kaphass először adnod kell. Az Univerzumot viszont nem tudod 'túladni' bármennyire is próbálkozol. Bármennyit is adsz, mindig többet fogsz kapni. Minél többet adsz, annál többet kapsz."

Átadom a szót Randy Gage-nek:



(A magyar felirat méretét a +/- billentyűvel tudod növelni/csökkenteni.
Ha a felirat nem jelenne meg rögtön -> vidd az egeret a videoablak jobb alsó sarkában lévő felfelé mutató háromszögre és klikkelj a "cc"-re! Ha nem látsz "cc"-t, akkor a "="-re!)


Megerősítések az Adás-Kapás Törvényére:

  • Tudom, hogy amit adok mindkét fél előnyére válik. Nekem is, és annak is akinek adom.

  • Az Isteni szeretet rajtam keresztül áramlik, és megsokszorozza mindazt aki vagyok, amit adok és amit kapok.

  • Mindenkit nagyrabecsülök akivel találkozom a mai nap folyamán. Mindegyikükben látom az Isteni Jelenlétet.

  • Csak jót adok mindenkinek. Tudom, hogy az Univerzum jó, ezért megsokszorozza mindazt a jót amit adok.

Te is alkalmazod az Adás-Kapás Törvényét vagy csak olvasol róla?
Még ma elkezdhetsz adni az embereknek :)

A következő Jólét Törvény a Tizedfizetés Törvénye lesz.


- KM

5 megjegyzés:

  1. tetszett, köszönöm
    a tizedelés meg ugye arról szól, hogy a jutalékod tized részét adjuk jótékony célokra?

    VálaszTörlés
  2. @Józsi: nem nem. Az adomány, ami szintén az adásnak egy szép formája, a tized viszont más. A tizedet oda fizeted ahonnan a spirituális támogatást kapod. Ez bármi lehet: akár egyház ha azt érzed, hogy tőlük kapod a kraftot; vagy közösség; ember, bármi/bárki.
    Én pl. Esther Hickséknek és Randy-nek is is utaltam már. Nem azért mert szükségük van rá, hanem mert nagyrabecsülöm őket és segítik a fejlődésemet :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon élvezem mikor Randy beszél !
    Bár még nem értem a szöveget, csak olvasni tudom, de nemsokára meg is értem és akkor még több alkalommal hallgatom majd !

    Már kb. fél éve igyekszem ezeknek az elveknek megfelelően élni, és rengeteg pozitív visszajelzés érkezik !
    Jó dolog ez a fajta mentalitás és a gyakorlása.

    Mindenkinek szép napot !

    Üdv. Lexuslaci

    VálaszTörlés
  4. Szia Miklós!
    Ragyogó a blogod,és az élethez való hozzáállásod,tiszteletre méltó!Ezt őszintén mondom,59 éves vagyok,és,ha én ezekkel a dolgokkal előbb találkozom,már régen másként lehetne.Na ez nem panasz,mert azért azt is tudjuk,hogy mindennek el jön az ideje és valószínű a 4 lányomat nem tudtam volna száz százalékosan vezetni az "ilyesféle" gondolkodásra!Mert azt tudnod kell,Őket ösztönösen erre vezettem,mindig,ilyen gondolatokkal segítettem,meg Őket,(csak magam nem alkalmaztam,eddig!!),most,hogy kirepültek én is el kezdtem újra "visszatalálni" önmagamhoz ,és bizony megtanulni és alkalmazni ezeket a fontos értékeket! Ezért örülök ennek a blogodnak,mert nagyon sok hasznos írás és videó van itt,amit nagyon szívesen alkalmazok.Az URL címem,csak azért adtam meg,mert pont a mai napon készítettem(na nem olyan csodálatos blogot mint Te,)és pont erről a témáról!!Hát ez fantasztikus élmény volt a mai nap számomra,mert szinte egy időben láttam meg a facebook-n a bejegyzésed,így találtam erre a blogodra,és előtte készítettem,az enyémet!Most mondja valaki hogy ez csak véletlen!!!
    Nagyon várom az újabb bejegyzéseid,Te egy Geni vagy,további eredményes munkát kívánok
    szeretettel
    Márti
    És köszönöm,ezt a lehetőséget!!!!

    VálaszTörlés
  5. A tv már rég háttérbe szorult, viszont még mindig imádom a filmeket. Viszont hatalmas változás következett be:
    a korábbi 'csapjunk a lecsóba' és 'dirr-durr' filmeket felváltotta a mélyebb tartalommal és üzenettel bíró filmek. Komoly dvd gyűjteményem van az akció filmekből és kicsit sem vonz már. Sőt,elhűlve állapítom meg, hogy tudtam ezeket eddig élvezni. Ez is egy fejlődés :)

    További szép napot kívánok!
    Üdv:
    Győző

    VálaszTörlés