°°°

2012. április 25., szerda

Lehet-e pénzhez jutni cselekvés nélkül?



Abraham-Hicks hét, 3. nap, Szerda

Folytatjuk az Abraham-Hicks hetet.
Amikor összeállítottam a menetrendet, úgy éreztem, hogy a mai videó a szokásosnál több embert fog megmozgatni, talán nem véletlenül. Általános meggyőződésünk, hogy pénzhez csak és kizárólag kemény munkával juthatunk - a mai párbeszéd ezt a hiedelemrendszert teszi rendbe. Abraham ezen kívül a gazdasági élet kialakulásáról, fejlődéséről és a passzív jövedelemről is ejt néhány szót.

Nyisd ki a szemed/füled - nem mindennapi anyag következik!


(A magyar felirat méretét a +/- billentyűvel tudod növelni/csökkenteni.
Ha a felirat nem jelenne meg rögtön -> vidd az egeret a videoablak jobb alsó sarkában lévő felfelé mutató háromszögre és klikkelj a "cc"-re! Ha nem látsz "cc"-t, akkor a "="-re!)


Kapcsolódó bejegyzések:

Mire használod az evezőidet?

Hangolódj rá a vagyonra és a gazdagságra!

Hogyan vonzz több pénzt az életedbe?



Holnap folytatjuk!


- KM

3 megjegyzés:

  1. Igen, én is köszönöm, tényleg fantasztikus! Olyannyira, hogy utólagos engedelmeddel meg is osztottam a saját blogomban és a FB-oldalamon is! Remélem, nem baj! :)

    VálaszTörlés
  2. Köszi! Nagyszerű ez a videó, és nagyon igaz! Sokat foglalkozom a témával, és többször rá jövök, hogy nem azzal lesz sok pénzed, hogy 24 órában dolgozol, hanem ha tudatos vagy, és arra összpontosítasz, amit valójában akarsz és eszerint élsz! Elküldtem a videót pár barátomnak! Köszi még egyszer!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon inspiráló !!!
    üdv:
    Ágnes Napocska Ambrus

    VálaszTörlés