°°°

2011. augusztus 4., csütörtök

FasterEFT - Gyorsabb, Hatékonyabb, Egyszerűbb

A nap beszólása díjat a következő FaceBook-os komment nyerte el: "Emlékszem az idei nyárra: egy szerdai napra esett!" - volt olyan aki még ezt is tudta fokozni: "Emlékszem az idei nyárra: egy szerdai napra esett... és csak esett, csak esett csak esett..." :D

Valóban, ramaty időnk van, bár ez is nézőpont kérdése. Jelentem, az idén nagyon készülök az őszre. Eddig utáltam ezt az évszakot, most elhatároztam, hogy megszeretem. Miért lenne kevésbé jó mint a tavasz, vagy a nyár, esetleg a tél?




Ennyi bevezető után térjünk át mai témánkra.
Az előző bejegyzésben az EFT-é volt a főszerep. A szereposztás a maiban sem fog változni. Sikerült letöltenetek az EFT kézikönyvet? Beleolvastatok már? Mik a tapasztalataitok?

Ma továbblépünk, illetve gyorsabbá, hatékonyabbá és egyszerűbbé tesszük az EFT-t.
Robert Smithbe nemrég botlottam bele. Rögtön megfogott szakmailag és a stílusa is szívem csücske lett. Könnyed, laza, emberi, logikus; sok sok tapasztalattal az EFT és NLP területén.

Kidolgozott egy saját rendszert, melyben ötvözi az EFT-t, az NLP-vel és még egyéb összetevőkkel is megszórja az így keletkezett elegyet. Május 14-15-én járt Magyarországon is. Ha már akkor ismertem volna, biztos ellátogattam volna a tanfolyamára. Reméljük jön még hozzánk.

De hogy ne a levegőbe beszéljünk és Te is lásd miről van szó, megosztok három videót tőle.

Hogyan szeresd Önmagad és hogyan veheted kézbe életed irányítását?



(A magyar felirat méretét a +/- billentyűvel tudod növelni/csökkenteni.
Ha a felirat nem jelenne meg rögtön -> vidd az egeret a videoablak jobb alsó sarkában lévő felfelé mutató háromszögre és klikkelj a "cc"-re! Ha nem látsz "cc"-t, akkor a "="-re!)



Az Önbecsülésről




(A magyar felirat méretét a +/- billentyűvel tudod növelni/csökkenteni.
Ha a felirat nem jelenne meg rögtön -> vidd az egeret a videoablak jobb alsó sarkában lévő felfelé mutató háromszögre és klikkelj a "cc"-re! Ha nem látsz "cc"-t, akkor a "="-re!)




Hogyan teheted a megerősítéseket még hatékonyabbá FasterEFT-vel?



(A magyar felirat méretét a +/- billentyűvel tudod növelni/csökkenteni.
Ha a felirat nem jelenne meg rögtön -> vidd az egeret a videoablak jobb alsó sarkában lévő felfelé mutató háromszögre és klikkelj a "cc"-re! Ha nem látsz "cc"-t, akkor a "="-re!)


(A negatív dolgok elengedéséről már a Vákum Törvényében (Randy Gage) is volt szó.)


Robert videóinak egy része magyar felirattal is hozzáférhető, itt.


Várjuk gondolataidat, tapasztalataidat!



- KM

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése