°°°

2011. augusztus 1., hétfő

EFT - Érzelmi Felszabadulás Technika

Ismét gyöngyszemre bukkantam.
Igaz, most nem a Mona Lisa eredetijére gondoltam elsősorban, hanem az EFT-re. (Teljes nevén: Érzelmi Felszabadulás Technika)

Nem tudom mit hallottál róla, engem már kb másfél éve megtalált. Akkoriban csak olvasgattam az elméletet és sokat megtudtam az alkalmazásáról, de a gyakorlatban nem igazán használtam.
Aztán telt-múlt az idő, és valahogy megint fókuszba került ez -az első blikkre meglehetősen furcsa- technika. Csontos Ágnes EFT tréner az oldalán a következőt írja:

Az EFT egy fantasztikus gyógyító és öngyógyító módszer, amely azáltal, hogy helyreállítja az energiatest egyensúlyát, felszabadítja a test természetes gyógyító folyamatait, és gyakran teljes testi és vagy lelki gyógyulást tesz lehetővé. A módszer bárhol, bármikor alkalmazható, sokszor mint elsősegély is, hiszen percek alatt megszüntethet például erős fejfájást, vagy vérzést, sőt allergiás tüneteket is. Ha már egyszer megtanultad az EFT alapvető lépéseit, ezeket szükség esetén azonnal alkalmazhatod saját otthonod meghitt védelmében, de akár nyilvános helyen is, ha erre van szükség. Makacs problémáidat, krónikus betegségeidet magad is megoldhatod, vagy lényegesen felgyorsíthatod a gyógyulás folyamatát az EFT technikák bevetésével.

Az EFT technikák ezen kívül sokat tehetnek azért, hogy kitűzött céljainkat minél hamarabb elérjük. Megfelelően alkalmazva ezt a meridián technikát, megszabadulhatunk korlátozó hiedelmeinktől, beidegződéseinktől, és törölhetjük folytonosan ismétlődő negatív gondolatainkat. E lelki tisztogatás után, bármilyen személyiségfejlesztő program természetszerűleg sokkal hatékonyabb lesz, és mind a külső, mind a belső változások szinte varázsos gyorsasággal valósulnak meg.




Az EFT kézikönyvet ingyenesen letöltheted innen.

A következő bejegyzésben az EFT önfejlesztő aspektusát fogjuk kiemelni és meg fogunk lepni egy nagyon értékes ajándékkal is. Ha van gyakorlati tapasztalatod az EFT-vel, szívesen várjuk a hozzászólások között.


- KM

3 megjegyzés:

  1. KÉZIKÖNYV????? KÖSZI KÖSZI KÖSZI!!!! :))))

    VálaszTörlés
  2. Sziasztok,

    Nemtudom, hogy tudjátok-e, de van itthon aki oktatja. Hajdú Ildikónak hívják a hölgyet és én már voltam Kopogtató klubban is, amit ő tartott és fantasztikus volt. A párom is alkalmazza a Kineziológusként mert nagyon gyorsan hat. Nekem derékfájást tüntetett el pár perc alatt, de Meghívás előtt is sokat segít! :)
    Ha valakit érdekel még szóljon küldök elérhetőséget.
    VeGa

    VálaszTörlés
  3. Én is lelkesen EFT-ztem 5 évig, aztán fokozatosan átálltam a FasterEFT-re, mert gyorsabb és könnyebb a paciensnek. Ha van kedvetek tovább lépni, gyertek el a FasterEFT Workshopra április közepén, örömmel látlak benneteket!! Itt mindent megtaláltok róla:
    http://www.trans4mind.hu/fastereft/fastereftws.html

    Sok mosolyt!
    Orsolya

    VálaszTörlés