°°°

2011. május 19., csütörtök

Mi a Célod? (egy kicsit másképp)


Mivel a network marketing alapja a pontos és jól megfogalmazott célok ismerete és kinyilvánítása, ezért a mai bejegyzés is a célokról fog szólni. Ám egy kicsi másképp mint ahogy eddig megszokhattuk.

Ha azt kérdezném, mi a célod; mit felelnél?
Arra kérlek -mielőtt tovább olvasnál-, hogy írd ezt le egy darab papírra, most!

Nemrég döbbentem rá arra, hogy amit eddig célnak, vagy életcélnak gondoltam az nem az. Úgy értem, külső célokat kerestem és egy idő után azt éreztem, hogy nincs meg a tartalom, nincs meg a felhőkarcoló alapja. Nem a magasság számít, hanem az, hogy milyen mély az alap. Mély alapra lehet csak magas épületet felhúzni.
De mit is jelent a mély alap?

Nagyon sok könyvet írtak már a (külső) célok kijelöléséről és eléréséről. Nagyszerűnek tartom pl. a Csodalámpa c. könyvet ha a külső céljaiddal szeretnél foglalkozni.

Ha létezik külső cél, akkor kell lennie belső célnak is. De vajon mi lehet a belső cél?

Következzen Eckhart Tolle, aki a következő felvételen a Belső Célról és annak fontosságáról beszél Domján László tolmácsolásában. (Forrás: Eckhart Tolle - Új Föld )




A témát a következő bejegyzésben folytatjuk.


Addig is bátran kommenteljetek :)


- KM

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése