Előre szeretnék mindenkit figyelmeztetni, hogy ez nagyon erős bejegyzés lesz, sokakat meg fog rázni - minden szempontból, viszont muszáj észrevennünk azt ami van és az új trendeket.
Mielőtt belekezdenénk, nézd meg a következő videót, hogy felkészülhess:
Mielőtt belekezdenénk, nézd meg a következő videót, hogy felkészülhess:
A filmet láttam, nagyon tetszett és inspiráló is volt. Viszont nem vagyok szuperhős. Csak egy átlagos srác a szomszédból. Megfigyeltem a mozikban is a trendet. A 80-as, 90-es években csupa olyan filmet adtak, ahol a főhős egy szál magában mindent lesöpört (főleg akciófilmekről beszélek). Egyedül szembeszállt egy komplett hadsereggel és győzött. Mára ez a trend -ha megfigyeled- sokkal inkább elment a csapatmunka irányába. Még a legerősebb szuperhősnek is vannak szövetségesei.
És most nézzük meg mi a helyzet a network marketing háza táján, szigorúan és tárgyilagosan:
Kezdjük a legvégén - a végső célnál!
Tulajdonképpen mit is szeretnének azok az emberek, akik becsatlakoznak egy hálózati üzletbe?
Szabaddá és anyagilag függetlenné akarnak válni.
Hogyan tehetik ezt meg?
Úgy, hogy passzív jövedelmet építenek.
Miből származik a passzív jövedelem a hálózatépítésben?
A hálózatban létrejövő forgalomból.
Hogyan tud stabil forgalom generálódni a hálózatban?
Úgy, ha a csatlakozók közül sokan maradnak az üzletben, aktívak és rendszeresen fogyasztják a termékeket. Tehát nem potyognak ki; azaz erős a hálózat megtartási képessége.
Mikor maradnak az emberek tartósan aktívak egy üzletben?
Akkor, ha úgy érzik, hogy ők is képesek az üzletépítésre.
Mit jelent az, hogy ők is képesek az üzletépítésre?
Az alapformulát jelenti, azaz:
- nagy csoport ember,
- egyszerű dolgokat tesz,
- hosszú időn keresztül.
Art Jonak nemrég a következőt nyilatkozta:
"Manapság az embereket könnyebben ráveheted, hogy felmásszanak egy kaktuszfa törzsére, minthogy eljöjjenek egy bemutatóra. A világ átalakulóban van és követnünk kell a trendeket ha talpon akarunk maradni."
És akkor most indítsd el a következő tréningvideót, melyet Ács Zoltán (három csillagos gyémánt igazgató) tartott nekünk, csapaton belül arról, hogy mit is akarnak ma az emberek világszerte, merre megy a trend és hogyan profitálhatsz ebből az új trendből.
És most nézzük meg mi a helyzet a network marketing háza táján, szigorúan és tárgyilagosan:
Kezdjük a legvégén - a végső célnál!
Tulajdonképpen mit is szeretnének azok az emberek, akik becsatlakoznak egy hálózati üzletbe?
Szabaddá és anyagilag függetlenné akarnak válni.
Hogyan tehetik ezt meg?
Úgy, hogy passzív jövedelmet építenek.
Miből származik a passzív jövedelem a hálózatépítésben?
A hálózatban létrejövő forgalomból.
Hogyan tud stabil forgalom generálódni a hálózatban?
Úgy, ha a csatlakozók közül sokan maradnak az üzletben, aktívak és rendszeresen fogyasztják a termékeket. Tehát nem potyognak ki; azaz erős a hálózat megtartási képessége.
Mikor maradnak az emberek tartósan aktívak egy üzletben?
Akkor, ha úgy érzik, hogy ők is képesek az üzletépítésre.
Mit jelent az, hogy ők is képesek az üzletépítésre?
Az alapformulát jelenti, azaz:
- nagy csoport ember,
- egyszerű dolgokat tesz,
- hosszú időn keresztül.
Art Jonak nemrég a következőt nyilatkozta:
"Manapság az embereket könnyebben ráveheted, hogy felmásszanak egy kaktuszfa törzsére, minthogy eljöjjenek egy bemutatóra. A világ átalakulóban van és követnünk kell a trendeket ha talpon akarunk maradni."
És akkor most indítsd el a következő tréningvideót, melyet Ács Zoltán (három csillagos gyémánt igazgató) tartott nekünk, csapaton belül arról, hogy mit is akarnak ma az emberek világszerte, merre megy a trend és hogyan profitálhatsz ebből az új trendből.
Klikkelj a fenti képre és az új ablakban a kék mezőbe írd be a neved ékezetek nélkül...
...aztán jegyzetelj mint a gép! Érdemes, én azt tettem!
Zoli minden szavából profitálhatsz, ha megfogadod a tanácsait és alkalmazod is őket a saját üzleteden belül.
...aztán jegyzetelj mint a gép! Érdemes, én azt tettem!
Zoli minden szavából profitálhatsz, ha megfogadod a tanácsait és alkalmazod is őket a saját üzleteden belül.
- KM
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése