°°°

2010. december 16., csütörtök

Ilyen jelölttől ments meg Uram minket, könyörögve kérlek!


Nem akarok érzéketlennek tűnni, mégis lehet, hogy megkapom tőletek, hogy mennyire kíméletlen vagyok.

Nem is húzom az időt, felteszem a kérdést: Találkoztál már olyan jelölttel, aki sötét mint az éjszaka?

Igen, jól olvastad. Sötét, úgy értem, tényleg SÖTÉT... nagyon... annyira sötét, hogy ha a fekete lyukkal találná szembe magát azt hinné, hogy a napot látja, ezért napszemüveget kérne Tőled...

Néhányan közületek, akik esetleg nem foglalkoznak hálózatépítéssel most ijedten nézhetnek a monitorra, hogy vajon ezt most miért hoztam elő?
Azt el kell mondanom, hogy ennyire agymosott (a szó legnegatívabb értelmében) jelölt nagyon ritka példány, mégis, beszélnünk kell róla, mert vannak azért olyan esetek, vagy inkább jelöltek, akik erősen tendálnak ebbe az irányba, és sok üzletépítő nem tudja hogyan kezelje őket - persze erre is van megoldás.

Nem fogom előre lelőni a poént. A következő videóból megérted milyen típusú jelöltre gondoltam. Hozzátenném, ez a videó tényleg erős egy kicsit, de van némi valóságalapja (nem véletlenül készülhetett). A készítőit pedig csak díjazni tudom, nálam beütött. Csillagos 10-es...

A kérdés amit feltehetsz magadnak mielőtt megnézed:
a. ) Sírni akarsz?
b. ) Nevetni?
c. ) esetleg Mindkettőt?

A videó után a kommentekben írd meg, melyik reakciót sikerült átélned:



(A magyar felirat méretét a +/- billentyűvel tudod növelni/csökkenteni.

Ha a felirat nem jelenne meg rögtön -> vidd az egeret a videoablak jobb alsó sarkában lévő felfelé mutató háromszögre és klikkelj a "cc"-re! Ha nem látsz "cc"-t, akkor a "="-re!)



Akkor most jöhetnek a reakciók...


- KM

24 megjegyzés:

  1. Nekem nagyon tetszik !
    Én szeretek ilyen emberekkel találkozni, mert jót tudok szórakozni rajta.
    Szerintem igazán aranyos a barna maci, nem akar rosszat, csak nem megy át a szűrőjén az információ.
    De attól még jó maci !

    VálaszTörlés
  2. Te ... tucsok! :D

    VálaszTörlés
  3. Ez egy kekec vad b..om. Én inkább nevettem, de sírni is lehetett volna ekkora bődületes butaságon. És mennyi ilyen ember van kis hazánkban is.

    VálaszTörlés
  4. A világos maci nem próbálta 'beszervezni' a sötétebb medvét, hanem türelmesen, egyszerű, logikus kérdések segítségével döntötte el, hogy ő (!) akar-e együtt dolgozni ezzel a szegény fajtársával.
    Tanulságos. Vicces. Kérünk még!

    Sándor

    VálaszTörlés
  5. Lacinak nagyon igaza van. Néha én is érzem úgy, hogy nokedli tésztát akarok átpréselni egy teaszűrőn. Tegnap épp megkaptam: "Én nem veszek részt ilyen pirapisjátékokban" Már azon voltam, hogy hagyom a csudába az egészet, amikor Miki közzétette a bejegyzést. Elküldtem a "jelöltnek".
    Ha így is, úgy is hülyének néz, akkor mindegy. Ha meg el kezd neki pislákolni valami a fejecskéjében, akkor csak jót tettem vele. ;)
    ...és természetesen mellékeltem neki az előző Kiyosaki videót is :)

    VálaszTörlés
  6. Szia Kata,

    Lényeg,hogy ne "ragadj bele" ilyen szituációkba érzelmileg.Úgy tudod leghamarabb elfelejteni,ha nem foglalkozol velük és azonnal csinálsz újabb 10 telefonhívást a 8 lépéses módszerrel.

    VálaszTörlés
  7. Nagyon tanulságos a történet.
    Sajnos sokan élnek ilyen felfogással és az a legszomorúbb, hogy nem is akarnak ezen változtatni. Az ilyen embereket nagyon sajnálom, mert sok élménytől fosztják meg magukat, amit az életükben megtapasztalhatnának, egyébként jót mosolyogtam az egészen.

    VálaszTörlés
  8. Szerintem ez egy hétköznapi történet, csak a zárszó fakasztott egy kis mosolyt belőlem. A lényeg, hogy ha természetes, akkor nem kell erőlködni, hogy megváltoztassuk, csak el kell fogadni. Ezzel jót teszünk mindenkinek, de főleg magunknak.
    A barna maci amúgy nem a legsötétebb... Ott van még a fekete medve! :)

    VálaszTörlés
  9. Számomra ez a kép a legtalálóbb a piramis felépítéséről:
    http://images.dxneurope.eu/011315174/miertmlm4.jpg

    VálaszTörlés
  10. Ez fájdalmas de az még jobban fáj, hogy valóságos. Ezekre kár még ennyi energiát is pazarolni.
    Az utolsó mondatok engem is felvidítottak :-))

    VálaszTörlés
  11. 14 éve dolgozom komolyan a Network Marketingben, sok-sok ilyen ember van, sajnos. Azt gondolják, hogy ők aztán mennyire okosak, de nincs alternatívájuk a jövőjükre nézve. Várják a sült galambot.

    VálaszTörlés
  12. 14 éve dolgozom a Network Marketingben. Sok emberrel találkoztam, kik így gondolkodnak. Nekik nincs alternatívájuk a jövőre, csak várják a csodát.

    VálaszTörlés
  13. hát ez k... jó volt :) előbb nem igazán akartam megnézni, gondoltam, biztos valami példabeszéd jellegű lesz, egy lúzer utolsó szavaival lezárva, de ez a befejezés tökéletes volt :DDD Köszönöm !!!! megyek és szétküldöm

    VálaszTörlés
  14. Ez nagyon nagy! A mi a szomorú, hogy nemrégóta foglalkozom az MLM-mel, de már most összefutottam legalább 30 ilyennel...

    VálaszTörlés
  15. Dobálj kővel, Miki, de bennem is a piramis vágódott be!
    Aztán megnéztem ezt, a homlokomra csaptam, és megvilágosodtam!
    A cég, az egyház, stb...
    Különben is a piramis az egyiptomiak érdeme!
    Ha azt fejtegetjük, hogyan építették, az maga a csoda! Részese lenni egy csodának? Nem hangzik rosszul...
    Kicsit félek, de ez csak önbizalomhiány!

    Továbbra is minden tiszteletem, csodálatom és szeretetem a tiéd!

    Üdv
    GABI

    VálaszTörlés
  16. Nagyon valós! Tényleg van ilyen ember!!! És azt hiszi ő a király,mert ő tudja a tutit :D
    Nagyon jókat derültem rajta végig!!

    VálaszTörlés
  17. Egyszerűen zseniális :-)))
    Viszont tanultam a fehér macitól :-)

    GyMarianna

    VálaszTörlés
  18. Jót nevettem, de nagyon tanulságos volt. Köszönöm.

    VálaszTörlés
  19. Ha azt veszed, hogy mindannyian vagyunk a 100%. Mi vagyunk a 10% és ők a 90%, akkor hajrá! Keresd a 10%-ot. Ugyan nincs a homlokán, nincs könnyen látható jel, de ott van csak keresd! Ha minél többet keresel, kutatsz, arányaiban belebotlasz a 10% közül valókba is. Hajrá!

    VálaszTörlés