°°°

2010. február 4., csütörtök

Mi a sztorid?

Szerinted az emberek mire emlékeznek jobban, a tényekre, vagy a jó történetekre?

Gondolj csak az iskolára!
Mik maradtak meg benned inkább? A tényadatok pl történelemből, vagy a sztorik amik ezekhez kapcsolódtak?

A nagy tanítók régóta ismerik ezt a titkot. Mondanivalójukat történetekbe rejtették el, hogy jobban megragadja az emberek képzeletét és emlékezetükbe véssék ameddig élnek.

Kérdezhetnéd, hogy mi köze ennek az egésznek a Network Marketinghez?
Nos, az emberek soha nem cégekhez csatlakoznak, sem pedig üzleti lehetőségekhez, hanem Hozzád!
Ne érvelj, ne győzködj, egyszerűen mesélj! Röviden, lényegre törően, emberien!
És hogy miről?

Kezdj el mesélni arról, miért kezdted el az üzletet! Őszintén, sallangmentesen.
Hidd el, az embereket sokkal jobban érdekli ez, mint az, hogy a termékedben hány százalék hatóanyag van és hogy néz ki a jutalékterved.
A következő videó remekül példázza a jó sztori erejét:

(Ha a magyar felirat nem jelenne meg rögtön -> vidd az egeret a videoablak jobb alsó sarkában lévő felfelé mutató háromszögre és klikkelj a "cc"-re!)


A Network Marketing számomra nem pusztán bevételforrást jelent, hanem Szabadságot, és azt, hogy ezt az érzést, és így a lehetőséget másoknak is átadhatom, és megtaníthatom a hogyanokat. Mindenki képes arra, hogy szabadabb életet éljen, de nem mindenki akarja megtanulni, hogyan lehetséges ez.
Amikor megismertem a szponzoromat (Csombor Robi) azonnal emberi szövetség jött létre kettőnk között és mindketten tudtuk, hogy a hazai MLM iparágat újra kell értelmezni, fel kell rázni! Ez a nagyobb kép.
És bizony szeretem látni, amikor újoncok felkiáltanak, hogy "Ezt már holnap akár én is meg tudnám csinálni amit láttam tőletek! " - és ez az egész üzletépítés lényege.
Gyors, egyszerű, emberbarát.


Neked mi a sztorid?
Ha valaki megkérdezi miért foglalkozol hálózatépítéssel, mit felelsz?


-KM

2 megjegyzés:

  1. Teljes mértékben egyetértek. Mikor egy előző cégnél építettük a hálózatunkat, az ég világon semmi másról nem szólt egy bemutató, mint a tapasztalatok elmeséléséről, csomó mese, történet. Kit érdekel, hogy 30 mg tehéntőgypor van egy termékben? Az érdekli az embereket, hogy jó-e? Használják-e? Milyen tapasztalatok vannak? Mikor leültem egy szkeptikus háziorvos hölggyel, és próbált megenni vacsorára a biológiai hatásmechanizmusos kérdéseivel, egyszerűen csak elmeséltem neki, hogy mi történt azokkal, akik használják a termékeket. Ebbe nem tudott belekötni. Big Al - Bombabiztos kommunikációs technikák c. cd-jét mindenképpen érdemes erről meghallgatni. Elmondta, hogy Art Jonak folyamatosan csak mesél. A történetekre jobban emlékszünk, mint a 30 mg tehéntőgyporra. A cd-n meg is lehet tapasztalni ezt. Nem jók a betanult szövegek, mert gépies hangulata van, Mi pedig emberek vagyunk, érzésekkel. És az érdekel, hogy az a szerencsétlen anyuka a 3 gyerekével hogy tudott felépíteni egy nagy hálózatot, nem az hogy a 3. mélységben 4%-ot fizet a cég.

    VálaszTörlés