tag:blogger.com,1999:blog-1040091451548088724.post1068706580348387006..comments2023-04-27T14:44:36.806+02:00Comments on Network Marketing Pro: Mi a sztorid?Komáromi Miklóshttp://www.blogger.com/profile/04273579883709809262noreply@blogger.comBlogger2125tag:blogger.com,1999:blog-1040091451548088724.post-49766330848660881432010-02-06T21:13:27.034+01:002010-02-06T21:13:27.034+01:00Valóban jó a videó :)Valóban jó a videó :)Nagy Eszterhttp://mlmhogyan.comnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1040091451548088724.post-78982607062215229182010-02-04T21:36:21.192+01:002010-02-04T21:36:21.192+01:00Teljes mértékben egyetértek. Mikor egy előző cégné...Teljes mértékben egyetértek. Mikor egy előző cégnél építettük a hálózatunkat, az ég világon semmi másról nem szólt egy bemutató, mint a tapasztalatok elmeséléséről, csomó mese, történet. Kit érdekel, hogy 30 mg tehéntőgypor van egy termékben? Az érdekli az embereket, hogy jó-e? Használják-e? Milyen tapasztalatok vannak? Mikor leültem egy szkeptikus háziorvos hölggyel, és próbált megenni vacsorára a biológiai hatásmechanizmusos kérdéseivel, egyszerűen csak elmeséltem neki, hogy mi történt azokkal, akik használják a termékeket. Ebbe nem tudott belekötni. Big Al - Bombabiztos kommunikációs technikák c. cd-jét mindenképpen érdemes erről meghallgatni. Elmondta, hogy Art Jonak folyamatosan csak mesél. A történetekre jobban emlékszünk, mint a 30 mg tehéntőgyporra. A cd-n meg is lehet tapasztalni ezt. Nem jók a betanult szövegek, mert gépies hangulata van, Mi pedig emberek vagyunk, érzésekkel. És az érdekel, hogy az a szerencsétlen anyuka a 3 gyerekével hogy tudott felépíteni egy nagy hálózatot, nem az hogy a 3. mélységben 4%-ot fizet a cég.Kárpáti Ferenchttps://www.blogger.com/profile/10348999324309394654noreply@blogger.com