°°°

2010. január 6., szerda

101% kreativitás

Ha igazán kreatív vagy bármit elérhetsz az életben, mert teljesen máshogy közelítesz meg egy adott témát mint az emberek 99%-a. Sokszor olyan megoldásokat kínálsz ami sokkal értékesebb lehet mint az elődei.
Továbbá a kreativitás a szülőatyja (bocs, atyák nem szülnek.. :)) szóval szülőanyja a fejlődési folyamatoknak is.

"Mi ez a sok rizsa kedves Miklós?" - kérdezhetnéd.

Nos, azt gondolom, hogy a következő videó mindent el fog árulni és rá fogsz csodálkozni miért választottam ezt a témát.
Ha a megszokott módon gondolkodsz és cselekszel a várható eredmény is átlagos lesz, és mivel hiszem, hogy minden emberben ott rejlik a kreativitás szikrája - ezért gyanítom, ha átlagos eredményeket hozol, bizony rosszul érzed magad, mert nem bontakoztatod ki rejtett tehetségeid.

Ne várj hát tovább, légy kreatív abban amit éppen csinálsz!

A következő -konzervatív emberek számára sokkoló- videó 2009. július 19-én került fel a YouTube-ra, és már alig vártam, hogy postázzam Neked - csak a megfelelő időpontot vártam - és ez most jött el.
Kapaszkodj, mert nem egészen 6 hónap leforgása alatt több mint 38 milliós nézettséget produkált.
Nem semmi egy amatőr felvételtől ;)

Oh, és mielőtt elkezdenéd nézni, gondold át, hogy oltár elé vezetni valakit csak a megszokott módon lehet-e? vagy egy pici újítás azért belefér?

... légy kreatív és érezd magad jól!





-KM

3 megjegyzés:

  1. Szia Miki!

    Már személyesen megosztottam Veled erről a véleményem, de most megteszem a nyilvánosság előtt is. Elképesztően jóó a videó, ahogy az is, amit csinálsz! Minden tiszteletem a Tiéd!

    Üdv mindenkinek,
    Hódos Anita

    VálaszTörlés
  2. Szia Anita!


    Most meghatódtam, komolyan!
    Ha többet ittam volna tegnap talán még a könnyem is kicsordul :)

    Az egész csapatom nevében köszönöm a szavaidat, ugyanis ez az egész egy nagyon erős csapatmunka eredménye.

    A jelszó pedig: egyre több és több értéket teremtünk!

    Köszönöm mégegyszer!

    Miki

    VálaszTörlés
  3. Gratulálok a "nem hétköznapi ÖTLET" kitalálóinak,megvalósítóinak!
    Miklós neked is ,hogy mindezt megosztod a nagyérdeművel...csak így tovább!
    Üdv. Zoltán

    VálaszTörlés