°°°

2011. július 4., hétfő

Kiköpött tüdő - Nincs több friss levegő




Ha küzdesz az úton, a célt sem fogod élvezni
.
-
Boldogtalan útnak soha nem lehet boldog vége.



Dr. Joseph Murphy, a 'Tudatalattid csodálatos hatalma' c. könyvében a következőt írja a célok eléréséről: "A kudarcnak alapvetően két oka van: a hiányzó bizalom és a túlzott erőlködés."

Ahogy látom és tapasztalom ez a kettő szorosan összefügg. Sokszor azért erőlködünk, mert nem bízunk az életben. Azt gondoljuk, hogy nekünk magunknak kell kikaparni a gesztenyét - ki más is tenné meg rajtunk kívül? Cudar világban élünk. Mindenhol ott kell lennünk, mindent nekünk kell megcsinálnunk, mindenért felelősek vagyunk. Bátorítjuk a barátainkat, ápoljuk a macskánkat, megsegítjük az idősebbeket; csak a hatalmas rohanásban és mások tiszteletének kivívásában egy valamiről feledkezünk meg: saját magunkról. Aki valljuk be, számunkra a legfontosabb :) Lehet ezt szépíteni, de ha magadba nézel tudod, hogy számodra Te vagy az első. És ez nem is lehet másképp; mindenki ilyen.

Amikor úgy érezzük, hogy egyedül maradtunk, hogy senkire nem számíthatunk, általában ekkor jön el a fordulópont, hogy bizony önmagunkba nézünk. Mert hidd el, minden kérdésre ott van benned a válasz. Ha saját példát mondhatnék akkor az a következő lenne: nagyon sokáig nem bíztam az életben. Azt gondoltam mindent nekem kell csinálnom, és mivel az én napom is 24 órából állt, egyszer csak azt vettem észre, hogy túl sok a sürgés-forgás és kevés az eredmény. Ráadásul fáradt voltam, kedvtelen és stresszes.

Nagyon hosszú idő telt el mire megértettem mi a bibi. Épp tegnap tettem ki a facebook profilomra egy idézetet Abraham-Hickséktől, amely összefoglalja mi volt a problémám:

"Cselekvésközpontúságotok miatt az a meggyőződésetek, hogy csak kemény munka árán lehet elérni dolgokat, de ha megtanuljátok tudatosan irányítani a gondolataitokat, felfedezitek roppant hatalmukat és befolyásukat. Minél kitartóbban összpontosítasz arra, amire vágysz, és nem csökkented gondolataid hatalmát azzal, hogy egyszer a kívánt dologra, aztán a nemkívánatosra gondolsz, megérted, miről beszélünk"

Abraham idézetet naná, hogy Abraham videóval zárok. A téma pedig... na mégis mi lenne egy ilyen bejegyzésben? Lazíts! :)



(A magyar felirat méretét a +/- billentyűvel tudod növelni/csökkenteni.
Ha a felirat nem jelenne meg rögtön -> vidd az egeret a videoablak jobb alsó sarkában lévő felfelé mutató háromszögre és klikkelj a "cc"-re! Ha nem látsz "cc"-t, akkor a "="-re!)


Jöhetnek a kommentek.


- KM

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése