A Network Marketing alapesetben, és jó esetben a szabadság lehetőségét adja. Ilyenkor Te döntöd el mikor mit csinálsz a pénzzel, amely bőségesen és rendszeresen érkezik a számládra, anélkül, hogy ekkor már aktívan tennél érte. Te döntöd el mivel és kivel töltöd az idődet, hova utazol. Fontos kihangsúlyozni persze, hogy a szabadság elérése egy folyamat a network marketingben. Idő és munka mire kiépíted a saját pénztermelő gépezetedet.
A szabadsághoz a passzív jövedelmen keresztül vezet az út. A passzív jövedelem pedig a network marketingben a duplikációból származik.
Ha nincs duplikáció a csapatodban, jobb ha keresel magadnak egy értékesítői állást, vagy munkahelyet, mert a feladatod az MLM-ben, az, hogy "kidolgozd" magad a munkából, ne pedig "bedolgozd" magad. Ha nincs duplikáció a hálózatodban, az olyan mintha vettél volna egy állást. Rajtad múlik minden, ha Te nem vagy a csapatod sem tud dolgozni, stb stb.
Sok ilyen embert ismerek a szakmában. Több milliót keresnek, de napi 12 órában MLM-mel foglalkozik. A nagybetűs hálózatépítés azonban nem ez!
Ajánlom figyelmedbe a 6 részes Richard Brooke tréning sorozatot.
Sokat beszélünk a blogban a duplikációról (másolhatóság), de bizony akárhogy is nézzük, ez a nagy passzív jövedelem kulcsa. Az összes nagyvezető, akik több százezer fős stabil hálózatokat építettek fel, és éves szinten dollármilliókat keresnek passzívan!!! mind kiaknázták a duplikáció és a hatástöbbszörözés erejét.
Nagyon fontos, hogy a céged minden elemének, azaz az egész rendszernek másolhatónak kell lennie.
Mikor duplikálható egy rendszer?
Akkor, ha tömegek tudnak lemásolni néhány egyszerű lépést és mindezt huzamosabb ideig csinálják. Ez gyakorlatilag a vagyonépítés formulája a network marketingben.
Sok cégnél láttam már rendszert, ami működött, de olyat ami 100%-ban, egyszerűen duplikálódott volna, olyat nagyon nagyon keveset. Főleg Magyarországon.
Fontos, hogy a cég egész vezetői csapata ebben gondolkodjon. Az egész rendszert duplikálhatóra tervezzék, az eszközök is mindenki által jól használhatóak legyenek.
Csombor Robi szponzorom szokta gyakran mondani, hogy egy rendszert a leggyengébb láncszemből kiindulva kell megalkotni. Nagyon igaza van :)
Gyakorlati szempontból hogyan működik a duplikáció?
Elméletben sokat beszéltünk róla, lássunk néhány gyakorlati példát is.
Minden üzletépítő ugyanolyan egyszerűen építi az üzletét. A nagyvezetők ugyanazt csinálják, mint a kezdők. Nevezetesen: eszközöket használnak.
Nem ők beszélnek, nem ők tartják a prezentációkat. Ha már beszélnek, akkor egy eszköz felé, vagy egy link felé irányítják a potenciális jelölteket. Utána pedig megbeszélik az esetlegesen felmerülő kérdéseket.
Mi az ami működik, de nem, vagy csak nagyon nehezen duplikálható? (ez tapasztalat)
- közös, telefonos meghívás egy bemutatóra a szponzor jelenlétében;
- bemutató tartása, ahol a szponzor megtanítja az új munkatársnak, hogyan tartson ő is szuper bemutatókat;
- a bemutató utáni kifogáskezelési procedúra - erről csak annyit mondanék: gyilkos!!! rendkívül nehezen duplikálható;
- ha Te tanítod a munkatársaidat az üzletre.
A fenti lista csak szösszenet volt, ezek a leggyakrabban előforduló dolgok, amiket kérnek az üzletépítőktől.
Nézzük meg röviden, hogyan nézzen ki egy 100%-ban mindenki által könnyen, és egyszerűen duplikálható rendszer? Mi az a 4 komponens, amelyet feltétlenül másolhatóvá kell tenned az üzletedben, és hogyan tudod ezt elérni?
1.) Előválogató eszközök
2.) Standardizált prezentáció, vagy bemutató
3.) Standardizált Start Tréning
4.) Az egész képzési és tréning szisztéma
A következő bejegyzésben megbeszéljük részletesen mindegyiket.
Várom a gondolataidat a témáról! Nálad mi újság duplikáció terén? - mert tudod, a kérdés nem az, hogy működik-e, hanem az, hogy másolódik-e?
- KM
A Blog Témakörei
2010. május 6., csütörtök
Feliratkozás:
Megjegyzések küldése (Atom)
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése