°°°

2010. március 16., kedd

Képzeleted Határtalan Ereje

Nagyon szép március 16-ára ébredtünk!
Errefelé süt a nap és erős szél fúj. Nálad mi a helyzet?

Ha borult az ég, esetleg esik az eső akkor se add fel, mert mindig van kiút.

Tudtad, hogy a legtöbb ember nem ott keresi a megoldást ahol kellene?
A megoldás benned van! Képzeld el, hogy az adott problémádra épp most született meg a tökéletes megoldás. Érezd át!

Milyen életet szeretnél élni? Ez egyedül Rajtad és a képzeleteden múlik. A legtöbb sportoló, nagyvállalkozó, művész, szónok ismeri a képzelet erejét. Te ugyanúgy hozzáférhetsz!
Hogyan? Úgy hogy rendszeresen használod, és megizmosítod.

Inspiráció gyanánt küldök egy igazán hangulatos videót, ami be fog pörgetni, és talán már ma elkezded használni a Képzelőerődet... hidd el, megéri!



(Ha a magyar felirat nem jelenne meg rögtön -> vidd az egeret a videoablak jobb alsó sarkában lévő felfelé mutató háromszögre és klikkelj a "cc"-re!)

Írj egy-két példát arra, hogyan használod a Képzelőerődet!
Elég látogatottá vált a blog, biztos vagyok benne, hogy sokak tanulhatnak a példádból :)


- KM

1 megjegyzés:

  1. Sziasztok! Egy másik cégnél dolgoztam teljes erőbedobással és az volt és maradt is a vízióm, hogy 5 millió forintot szeretnék keresni. Semmilyen formában még csak a közelébe sem voltam és nem is haladtam előre a célom felé. Azt hittem, hogy nem haladok pedig haladtam szép lassan kifelé a cégből ahol a célom szinte ember feletti lett volna hogy megvalósítsam, természetesen nem lehetetlen.Az élet úgy hozta, hogy barangolásom során a neten Rady- vel hozott össze a sors az alapján találtam rá az Agel cégre és itt világosodtam meg hogyan érhetem el a kitűzött célt.Tehát mindig eljutunk, ha kitartunk. Viszont most már kissé feljebb toltam a lécet. Üdv mindenkinek Laci voltam Battáról

    VálaszTörlés